ייעוץ עסקי, בדיקת כדאיות ותוכניות עסקיות

תוכנית עבודה

מה כוללת תוכנית עבודה?

תוכנית עבודה מפרטת את הצעדים הדרושים לתפעול העסק מיום ההקמה ומגדירה את לוחות הזמנים.

התוכנית מתייחסת לכל הממשקים של העסק, בהתאם לגודלו ומעניקה ייעוץ בכל התחומים: הנהלה, תקשורת, מכירות ושיווק, כספים, תפעול ושירות, גיוס לקוחות.

תוכנית עבודה תכלול כל אחד מהנושאים הבאים, במטרה לקדם את העסק משלב הרעיון ועד לתפעולו היומיומי.

  • חזון העסק או המוצר
  • מטרות אסטרטגיות
  • הגדרת יעדים
  • מטלות לביצוע
  • טבלת מטלות שוטפות
  • נהלי דיווח

כתיבת תוכנית עבודה היא חלק ממגוון השירותים המקיף, המותאם ב- Assist-Team למאפייניו של כל עסק.

במידה שבדיקת הכדאיות מציגה פוטנציאל עסקי חיובי, יותאמו לעסק השירותים העונים באופן הטוב ביותר לצרכיו ולמאפייניו. שירותים אלה יאפשרו לך להקים את המיזם שלך על יסודות מקצועיים ואיתנים ותגדיל למקסימום את סיכויי ההצלחה של המיזם שלך.

צרו קשר