תכנית עסקית לחברת מדיקל
לא משנה אם זו חברה קיימת או סטארט-אפ חדשני ,תכנית עסקית ייעודית לחברת מדיקל משקפת ליזמים את הכיוון אליו הם הולכים ומהם בדיוק האמצעים להגיע לשם. האם לפתח קו ייצור חדש ? האם להכניס משקיע אסטרטגי על מנת לשווק את מוצרי גם במדינה נוספת? ישנם המון סיבות מדוע נדרשת תוכנית עסקית לעיתים זה עדיין רק רעיון המחכה לבחינה על מנת לצאת לדרך, לנו הידע והכלים לבנות עבורך תכנית עסקית מקצועית לחברת מדיקל, צרו קשר
תכנית עסקית לחברת מדיקל
בשנים האחרונות, חלקם של הסטארט-אפים בשוק העסקי הולך וגדל, ובאופן טבעי, נכנסות לתוכו גם יותר ויותר חברות מדיקל עם רעיון חדשני. רובן של חברות המדיקל מוקמות דווקא כסטארט-אפים, בשל החדשנות והמודרניזציה המאפיינות את התחום. קל מאד להבין זאת, כי כשמדובר בתחום המתעדכן לעיתים קרובות וניזון מהטכנולוגיות המתפתחות במהירות, תמיד יתעורר עוד צורך שעליו נדרש לספק מענה טכנולוגי חדשני, וכאן, בדיוק נכנסות חברות המדיקל השונות לתמונה. לכאורה, בניית תוכנית עסקית לחברת מדיקל עשויה להישמע מורכבת מבניית תוכנית עסקית לחברה העוסקת בתחום אחר, והרבה פחות מבוססת נתונים עכשוויים (כי, למעשה, אף אחד אינו יודע מה תביא איתה הטכנולוגיה מר או מחרתיים), אולם, בפועל, דווקא באספקטים אחרים, בניית תוכנית עסקית לחברת מדיקל עשויה להתגלות כקלה יותר מתוכניות עסקיות אחרות.
בניית תוכנית עסקית לחברת מדיקל
כידוע, גם תוכנית עסקית וגם מצגת למשקיעים חייבות להכיל שתי נקודות התייחסות כבדות משקל – ניתוח השוק וסביבות התחרות וקהל היעד. בשני התחומים הללו, כאשר מדובר בחברת מדיקל פורצת דרך, סביר להניח, כי האתגר שבאיתור הנתונים ובעיבודם, יהיה קטן בהרבה מאשר בתחומים אחרים, בהם המדובר בשוק רווי. למשל, סטארט-אפ חדשני, המפתח מכשירי לייזר לתיקון הראיה, ייתקל בהרבה פחות תחרות ובהרבה פחות מתחרים מאשר חנות נעליים או מסעדה, המנסות לגייס משקיעים למימון פעילותן. מצד שני, חשוב גם לזכור, כי סטארט-אפים חדשניים נחשבים לתחום השקעה מסוים מאד, הפונה לפלח משקיעים ספציפי, ולכן, ה"שפה" שבה צריכות להיות כתובות התוכנית העסקית או מצגת המשקיעים צריכה להיות שונה מאד מזו שבה תשתמשו בתכניות עסקיות או במצגות משקיעים העוסקות בתחומים אחרים, שגרתיים ונפוצים יותר. סביר, גם להניח, כי בעוד שבמצגות או בתכניות עסקיות אחרות, עיגול נתונים (הנוגעים, לדוגמה, לפלח השוק המדובר או למתחרים) עשוי לעבור ללא תגובה מצד המשקיעים, בתחום המדיקל הם לא יעברו באופן דומה, משום שמדובר במשקיעים שמרביתם שוחים בתחום הזה ובנתוניו לא פחות מכם.
תכנית עסקית הכלי להדליק את המשקיעים ולטוות חלום
בתחום המדיקל, יותר מבכל תחום עיסוק אחר, תפגשו משקיעים שיש להם מעוף, חזון, דמיון. לכן, כל פנייה אליהם תצטרך להיות שונה במקצת מזו המיועדת למשקיעים בתחומים אחרים. נכון, עדיין תידרשו לנתונים היבשים (שבהם, כאמור, אסור לכם לזייף כאן!), אבל מרכז הכובד של מצגת או תוכנית כזו חייב להיות הרבה יותר מלהיב, עם הרבה דגש על "אנחנו" ו"ביחד", כדי להכניס את המשקיעים לתמונה ולהפוך אותם לחלק חיוני מהמזור שאתם מתכוונים להביא לבעיה מסוימת של אנשים. זה יכול להיות פלסטר שאינו מתקלף מעצמו לאחר יום (מתי ימציאו כזה כבר? ) או מכשור משוכלל לניתוחי תיקון מסתמים בלב – בשורה התחתונה, אתם חייבים להפוך את המשקיעים למעריצים נלהבים שלכם ולחלק מהחלום שאתם נושאים בליבכם!
Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה
כתיבת תוכנית עסקית
תוכנית עסקית לסטארט-אפ
תוכנית עסקית לעסק חדש
בדיקת כדאיות לעסק חדש
054-7191999
18:00 - 9:00
ילדי טהרן 8 ראשון לציון
שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
info@assist-team.co.il
כתבו לנו
054-7191999
18:00 - 9:00
ילדי טהרן 8 ראשון לציון
ראשון לציון
שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
info@assist-team.co.il
כתבו לנו
כל הזכויות שמורות © 2017 Assist-Team
לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות