fbpx

תוכנית עסקית להקמת חדר כושר

לא מספיק להיות מאמן כושר מצליח, הקמה של חדר כושר הינה מיזם עסקי לכל דבר ועניין ודורשת הכנה מקדימה ותכנון מפורט על מנת לשרוד את השנים הראשונות שהם גם השנים הכי קשות.אם אתם באים להקים חדר כושר, ואתם בכנות רוצים להצליח, אסטרטגיה מפורטת היא בגדר חובה.

הקמה של חדר כושר נראת על פניו קלה יחסית לתפעול והדרך להצלחה ממש קרובה, אז ככה ,זה ממש לא נכון וזאת הסיבה העיקרית לסגירה של חדרי כושר כבר בשנה השנייה לפעילותם והסיבה העיקרית היא -חידוש מנוי לשנה הבאה שאינו קורה ,כלומר אחוזי נטישה גבוהים מאוד אשר גורמים לעסק לירידה משמעותית בהכנסות ולאחר זמן גם לסגירה של העסק שהוא גם החלום. לא מספיק להיות מאמן כושר מצליח, הקמה של חדר כושר הינה מיזם עסקי לכל דבר ועניין ודורשת הכנה מקדימה ותכנון מפורט על מנת לשרוד את השנים הראשונות שהם גם השנים הכי קשות.

תכנון מפורט

אם אתם באים להקים חדר כושר, ואתם בכנות רוצים להצליח, אסטרטגיה מפורטת היא בגדר חובה. הסיבה לכך היא פשוטה. אסטרטגיה מאפשרת לכם הן לדעת לקראת מה אתם הולכים ולאן אתם שואפים, והן כלי מדידה שיגיד לכם האם אתם עומדים בקצב שבו תכננתם לעשות את הדברים והאם יעדי הביניים אכן הושגו. בהיעדר תוכנית עסקית אתם יכולים למצוא את עצמכם שנה או שנתיים לתוך ניהול העסק, כשאתם תוהים מה השגתם בזמן הזה ואיך בדיוק התקדמתם לקראת המטרה הראשית שהייתה לכם בעת ההקמה שלו.

ישנם כאלה שבונים אסטרטגיה עסקית בעצמם. הם יודעים (או חושבים שהם יודעים) מה הם רוצים, ולכן הם נמנעים מלהיעזר באנשים שכל התמחותם היא בבניית אסטרטגיות כאלה. הסיבה העיקרית שאותם אנשים בוחרים בדרך הקשה המסוכנת הזו היא שהם לרוב נוטים לבלבל בין אסטרטגיה לחזון. הם רואים בעיני רוחם איך העסק צריך להיראות עוד חמש או עשר שנים, ומתייחסים בביטול (יחסית) לשלבים הרבים שבדרך. הם מניחים שהם יעברו אותם. זו גם הסיבה שרבים כל כך הם העסקים שנסגרים בשנה הראשונה לפעילות שלהם.

החשיבות של אסטרטגים עסקיים מנוסים

אסטרטגיה, לעומת חזון, היא משהו פרקטי הרבה יותר. היא יורדת לפרטים, מנתחת לנתחים וחוזה את השלבים של העסק בדיוק נמרץ. היא מספקת לכם כלים למדידת התקדמות, היא מאפשרת לכם לדעת איפה נמצאת הבעיה אם וכאשר הדברים לא מתנהלים כמו שציפיתם והיא נותנת לכם מטרות ביניים לשאוף אליהן במקום מטרת על בלתי מושגת שאולי תשיגו ואולי לא בעוד עשר שנים. היא כלי עוצמתי ורב השפעה, אך על מנת לבנות אותה כמו שצריך עליכם להתייעץ עם האנשים הנכונים.

בסופו של דבר, בדיוק כמו שלא תוכלו לייעץ לתיירים על מקום שבו מעולם לא הייתם, כך לא תוכלו לבנות לעצמכם תוכנית לעסק אם מעולם לא הייתם בעלי עסק (ופעמים רבות גם אם הייתם). אתם לא יודעים מה הן הטעויות שמהן צריך להישמר, אתם לא יודעים להציב מטרות ביניים שיהיו ברות השגה ואתם בעיקר לא יודעים הרבה מהפרטים שדרושים לכם על מנת לנווט בים הסוער הזה.

Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה

054-7191999

18:00 - 9:00

ילדי טהרן 8 ראשון לציון

ראשון לציון

שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00

info@assist-team.co.il

כתבו לנו

 כל הזכויות שמורות © 2017  Assist-Team 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צור קשר