כתיבת Deck Pitch למשקיעים
ה-pitch משמש כדי לספק לקהל שלך סקירה מהירה ומעניינת של התוכנית העסקית שלך,בדרך כלל תוכלו להשתמש ב-Deck Pitch שלכם במהלך פגישות פנים-אל-פנים או מקוונות עם משקיעים פוטנציאליים, לקוחות, שותפים ומייסדים. כל חברת סטארט-אפ זקוקה בתחילת דרכה למשקיעים שיסייעו לה לממן את פעילות החברה ולהכין אותה לקראת פיתוח המוצר. המשקיעים, אמנם, לא קונים חתול בשק וחשוב להבהיר למשקיעים את הפוטנציאל הטמון ברעיון שהגית וכדי להצליח לגייס אותם להפוך אותו למציאות, חשוב לבנות Deck Pitch המציג את כל הנתונים שישכנעו אותם מעבר לכל ספק כי עליהם להשקיע בחזון שלנו ולסייע לנו לבנות את חברת הסטרט-אפ שלנו עד למימוש מטרותיה.
מה זה Pitch Deck ?
Pitch deck הינו מסמך דיגיטלי מעוצב ומרהיב המשלב בין שלושה אלמנטים חשובים שעובר סטארט אפ במהלך דרכו על מנת לגייס מימון , והם: תוכנית העסקית +One page + פרזנטציה של המיזם, וכל זאת 5-10 עמודים בשפה האנגלית ובעיצוב גרפי מושך את העין ובדרך כלל יוצג כקובץ PDF והוא מתייחס לנושאים המרכזיים של התוכנית העסקית .
מה מכיל Pitch Deck למשקיעים?
המבנה הבסיסי של ה – Pitch deck שכמובן יכול להשתנות ממיזם למיזם מכיל מספר סעיפים:
היכרות ראשונה,פתיח מאוד אטרקטיבי ומדליק על המיזם והמוצר או השירות שאתם מספקים.
הצגת צוות המיזם בצורה קצרה וממצה אך האטרקטיבית ביותר שניתן.
הצגת הטכנולוגיה בצורה הכי לא טכנית אולם שיהיה ברור מהי עוצמת הטכנולוגיה במידה ויש עוצמות טכנולוגיות.
ניתוח קצר, אטרקטיבי, ממצה וענייני של פוטנציאל השוק.
ניתוח קצר אבל כנה של התחרות והמתחרים כולל השוואה איתם והבלטת היתרונות התחרותיים שלכם על פני המתחרים.
הגדרת אבני הדרך שהחברה ביצעה עד כה ומה אבני הדרך המרכזיות הצפויות בשנתיים שלוש הקרובות.
תמצית הנתונים הפיננסיים עד כה והתקופה הקרובה ובמידה ויש הכנסות כמובן שנתון זה חשוב ומרכזי.
טיפ קטן ל-Pitch Deck מנצח
יש חשיבות קריטית ליצור את ה – Pitch deck כמסמך שיווקי אטרקטיבי מאוד ולא לחסוך בנושא העיצוב הגרפי ואם צריך אז להיעזר באנשי המיתוג, כמובן שהתוכן והמסרים המרכזיים של המסמך מתבססים על התוכנית העסקית שלכם אולם רצוי שצורת העברת המסרים, ניסוח החומרים והנראות של המסמך יוגדרו ויבוצעו על ידי הגוף המיתוגי שיווקי מקצועי שיכול להעביר את המסר כך שכולם ירצו להשקיע בכם….
מורי הדרך שלך בעולם הסטארט-אפ
השותפות המקצועית שלך עם Assist-Team תביא ליוזמה שלך שפע כלים מקצועיים שיאפשרו לך להגיע אל המשקיעים הפוטנציאליים שלך עם הצעה מסודרת ועם גוף ידע בהיר ומובן שיאפשר לך למכור את הרעיון שלך בצורה הממצה ביותר.
תיאור מהותי של המוצר
בראש ובראשונה, המשקיעים שלך רוצים לדעת מה השירות או המוצר שלך עושים, במשפט אחד ברור וקליט. ניסיוננו הרב בעבודה בתחום הדיגיטל ובגיוס השקעות לחברות סטארט-אפ יעמוד לרשותך ויסייע לך בניסוח התיאור המדויק ביותר.
תיאור מתווה השוק
מפרט מדוקדק של קהל הלקוחות שלך, מניעיהם לפעולה וחשיבות הפתרונות שהמוצר שלך מציע עבורם. בנוסף נתאר את היקף השוק, פוטנציאל הרווח וצמיחת העסק.
מודל עסקי
תיאור המבנה העסקי של החברה והאסטרטגיה ארוכת הטווח.
דוחות כספיים
תחזיות פיננסיות, שווי חברה מוערך ודוחות כספיים מפורטים אחרים שיאפשרו למשקיעים ללמוד על האופן בו ייעשה שימוש בהשקעה וכיצד יגיע ההחזר עליה.
Assist-Team הדרך הנכונה לבדיקת השקעה
כתיבת תוכנית עסקית
תוכנית עסקית לסטארט-אפ
תוכנית עסקית לעסק חדש
בדיקת כדאיות לעסק חדש
054-7191999
18:00 - 9:00
ילדי טהרן 8 ראשון לציון
שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
info@assist-team.co.il
כתבו לנו
054-7191999
18:00 - 9:00
ילדי טהרן 8 ראשון לציון
ראשון לציון
שעות פעילות:
א'-ה': 09:00-18:00
info@assist-team.co.il
כתבו לנו
כל הזכויות שמורות © 2017 Assist-Team
לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות